divendres, 1 d’abril del 2011

REFORMULACIÓ DE L'ACTIVITAT 5

Després de plantejar les meves activitats i llegir les que les meves comanyes han realitzat, crec que totes hem triat unes activitats bastant acertades.
Pel que fa a les meves activitats he coincidit amb la meva companya Raquel en el plantejament d'una d'elles, més exactament la de la llar. Per això crec que el plantejament d'ella ha estat bastant acertat per treballar tant l'espai com el temps.
En canvi, després de comentar amb les meves companyes l'activitat que he proposat per realitzar a casa que ha estat el joc de les cadires, hem trobat més idoni fer-li fer un altre tipus de joc on el nen pugui desenvolupar molt millor aquests dos apartats anteriorment esmentats.
Per tot això, com a conclusió crec que totes nosaltres com a grup hem tingut una bona elecció en el referent a les activitats proposades. I personalment l'activitat de la llar jo crec que ha estat la més acertada i la que més s'apropa als objectius qye volem que el nen desenvolupi.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada