dimecres, 13 d’abril del 2011

ACTIVITAT 8. REFORMULACIÓ

Després d'haver llegit tots els comentaris que m'han realitzat els components del meu grup i els que jo també he realitzat a ells. Crec que no he de realitzar cap canvi, doncs, tots els meus companys m'han dit que les imatges li donen un reforç important a les fites i que encara que hem tingut diferenta visió jo amb alguns components, jo he donat la meva opinió que ha d'haver-hi varietat. Tot això ho comento perquè alguns companys han separat les fites per estadi i jo no he fet. Jo he estruturat el meu treball amb diferents fites, dins de les quals algunes d'elles estan representades en un mateix estadi de Piaget.
Per aquest motiu no rectifico res del que havia fet, crec que he destacat les fites més important per a mí i si ho tinguessa que tornar a fer ho faria separant per fites que així en el moment d'estudiar hem seria més útil tal i com ho he vist que ho han fet la majoria del grup que he participat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada